tisdag 15 april 2008

500 BESÖK PÅ MIN BLOGG !

Idag, tre månader efter det att jag öppnade denna blogg, har räkneverket passerat besökssiffran 500 !! Jag tackar alla som tagit del av denna diversehandel och av och till skrivit in en kommentar! Om Du klickar på "Visa hela min profil" ser Du räkneverket.

Vill du bli gästbloggare - jag har sådan - är Du välkommen! Du når mig under adress
mats_hagglof@hotmail.com eller per telefon 08/ 582 403 72

Med vänlig hälsning!
Mats Hägglöf
filosofie skogsarbetare

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lämnar en kommentar här om det är okej? ;-) Jag föreslår att du diskuterar dina blogginlägg genom att skapa intresse bland annat på "live" rutan hos mig. Jag uppskattar dina artiklar för att det är krut i dem och det krutet borde spridas!

Mvh

Anonym sa...

Medhåller föregående talare! Verligen KRUT! Jag ska för övrigt lägga manken till och arbeta ihop en kolumn att lägga in här hos dig. De ska bli mig en ära, min gode Herr Hägglöf! :-)

/Åke

Anonym sa...

Jag tror att räknaren på profilsidan är hur många gånger någon kollat på din profil.

Du har fömodligen många fler hits än 600 (som den nu står på).